Wish You Were Here..... | ! ChocoLate Holic!

Wish You Were Here.....

Assalamualaikum
Sedih eyqa malam nie...
Terasa sebak didada bila eyqa menaip entry nie.
Bukan eyqa sengaja menaip pada malam nie,
tapi malam nie adalah malam yang sangat bersejarah
dalam hidup eyqa.


Ye, eyqa pernah mencintai seseorang.
Dan dia juga mencintai eyqa...
Tapi masa dan takdir tidak berpihak pada
 hubungan kami  bila
dia pergi tinggalkan eyqa selama-lamanya.
Sekelip mata dia tinggalkan eyqa..



Rindu, memang eyqa akui eyqa sangat rindukan arwah.
Eyqa satu-satunya orang yang rapat dengan 
arwah tapi tak sempat jumpa arwah dan tengok
muka arwah buat kali terakhir.
Sedih sangat... Tapi itulah takdir yang telah
tercatat untuk eyqa...

Eyqa juga orang yang terakhir yang taw 
arwah sudah tinggalkan dunia..
Eyqa x sempat untuk pergi ke pengebumian arwah...
Hancurnya hati eyqa hanya ALLAH yang tahu.
Eyqa rasa kosong jew hidup nie..
Baru eyqa taw perasaan orang yang kehilangan
orang tersayang dalam sekelip mata..

Apa perasaan korang bila seseorang yang sentiasa
ada dikala suka dan duka tiba-tiba jew
tinggalkan kita buat selama-lamanya.
Eyqa boleh terima, jika arwah tinggalkan eyqa
untuk bersama orang lain 
sebab eyqa boleh lagi tatap wajah arwah even
arwah bersama orang lain....



Jujur, sampai sekarang eyqa masih ingat kat arwah
tapi eyqa taw...
hidup perlu diteruskan.....
kenangan kita tetap akan eyqa ingat seumur hidup
eyqa akan terus sedekahkan Al- Fatihah setiap hari untuk
Arwah Izrul Haziq...


Eyqa bangkit semula dan cari balik
hidup eyqa setelah lama berada dalam kemurungan.
Eyqa taw arwah pun tak mahu eyqa terus bersedih
jika arwah masih hidup...
Memang sakit tapi itulah dugaaan hidup yang perlu
eyqa jalani....



Note: Ayat terakhir arwah sebelum arwah meninggal 
"Iz dah tak boleh jaga ika lagi
Ika tolong jaga diri baik2 taw,
jangan nagis2, majok2 nanti susah nak cari orang
baik yang boleh jaga ika...
Izz pergi dulu...."

*Ika rindu Iz*





DAH MAKAN COKLAT, JANGAN LUPA SIMPAN WRAPPER DIA

17 org gigi rongak makan coklat:

Mimie said...

sedihnya.. doakan untuk dia, semoga hilang rindu tu.. =D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

Allah lebih sayangkan dia dik. Eyqa kena kuatkan semangat, ni ujian dari-Nya.

cikgueton said...

be strong =)

Siti Aqilah Munirah Ismahisham said...

i really in touch with your entry dear. bertakung jugak air mata ni. kuatkan diri awak :)

eimah siti said...

sabar k....

Chic Na said...

doa byk2 tau. moga arwah tenang di sana. ;)

trah zain said...

hmm... ika jgn sedih2, kuatkan diri ea =)

BUDAK NAKAL said...

dugaan sume tuh . sabar erk . allah lebih sayang kan dia . life must go on dear . ok .

http://chipsmunkies.blogspot.com/

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Hanna Nabiella said...

saba eyqa, kite kne doakan moge arwah baik2 di alam sane..

btw, jom join contest pertama dari hanna..
http://www.farhanabiella.my/2012/12/photo-contest-be-yourself-by.html

Mimie said...

sabarlah dik....setiap yg berlaku ade hikmahnye...mungkin lepas nih awk akn jumpe yg lebih sempurna...hidup kite nih umpama percaturan dik...Hanya ALLAH yang tahu setiap yg berlaku pd hambaNya

KorN said...

hurm.. serius sebak aku baca ayat yg die kasi kat ika tu... semoga die tenang di sane...

✿A I N A A✿ said...

Ya Allah, sedihnyaaa syg.. hurmmm... Allah lebih menyayangi dia.. sebak ena membacanya.. hurmm, hope ika tabah ye

kyo_9 said...

innalillah~

Miss Sue said...

al fatihah.. sabar yea dik :) insyALLAH ade yg terbaik utk adik..

Pecinta pink^^ said...

Ya,Allah..tersentuh hati :( ..kuatkan aty..Al-fatihah untuk beliau ..hmm

joker said...

Kuatkan semangat,dear. Syeera dapat rasa apa yang akak rasa. syeera tersentuh hati jugak :'( Alfatihah buatnya.