Personaliti Berdasarkan Coklat Part 2 | ! ChocoLate Holic!

Personaliti Berdasarkan Coklat Part 2

Assalamualaikum..
Hehe..^_^
 Eyqa nak wat smbungan entry laa..
Sal coklat!!

Kali nie psal bentuk dyer lak..
Huhuhu, skrg bntuk coklat macam2..
Kdg2 x terpikir kat akal un ader..
Tapi x nak tunjuk la..
6t kembang tekak pulak kita nak makan kn..

Kita boleh jew taw personaliti kita
melalui bentuk coklat
yg kita paling suka makan.

BULAT

Penggemar coklat berbentuk bulat seorang yang suka bersosial. 
Org yg seperti memiliki ramai kawan 
kerana sikap mereka yang peramah dan mudah didekati.
 Selain itu kamu juga tergolong antara pendengar yang baik
 sehingga ada yg menjadikan kamu sebagai tempat curahan rasa hati. 
Tapi kerana terlalu ingin menyenangkan hati orang lain 
kamu sering terjebak dalam masalah mereka 
sehingga kamu sendiri lupa yg masalah peribadi kamu sendiri 
masih belum diselesaikan lagi.
 Kamu juga orang yang tidak setia dengan pasangan kamu.
 Kamu dikatakan gemar cuci mata.




BUJUR


Kamu tergolong antara individu yang bijak bergaul. 
Hubungan sosial kamu agak aktif kerana kamu mudah berinteraksi 
dengan sesiapa sahaja walau dalam apa jua keadaan.
 Idea-idea yang lahir dari pemikiran kamu memang boleh
 diterima pakai dan sememangnya bernas! 
Kamu juga berwawasan tinggi dan ini disanjungi oleh teman-teman sekeliling.
 Dalam perhubungan pula, kamu tidak ragu-ragu untuk mencari teman baru
 sekiranya si dia dirasakan agak membosankan.



KOTAK


Setia, gemar merendah diri dan romantis adalah sifat kamu.
 Kerana sikap romantis kamu itu, tidak hairanlah pasangan kamu 
akan tetap setia di sisi kamu.
Kamu memiliki daya konsentrasi tinggi dalam bekerja
 dan sentiasa berusaha untuk mempertingkatkan lagi wawasan diri.
 Tetapi sekiranya ada konflik melanda, kamu terlalu mudah melatah! 
Ada kalanya kamu seakan cuba lari dari berhadapan dengan masalah...
 kamu tiada inisiatif untuk cuba menyelesaikannya.


Camner korang?
Dah taw personaliti yg maner..
nie tuk release tension kan..
jgn la taksub sgt, 6t khurafat..

Jap2 nk wat iklan..



Atas too, idea wakto eyqa & encik lovey dovey kawin!!
Comel x??
hehehe.. smpat lagi berangan..
^_^




DAH MAKAN COKLAT, JANGAN LUPA SIMPAN WRAPPER DIA

3 org gigi rongak makan coklat:

tieyra said...

coklat bentuk love x de kew...
kite suke coklat love!!!

HannaNabiella said...

kalau hanna.. semua bentuk coklat hanna bedal..asalkan coklat n shedap !..huhu,

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@tieyra x dew la plak.. love untuk tersayang.. hehehe