Semester Baru! | ! ChocoLate Holic!

Semester Baru!

Salam semua
Eyqa dah masuk semester baru uools~
Hehehe, pejam celik, pejam celik dah masuk semester 4
eyqa dekat U nie..
Konon dah senior sikitlah.. Chewah~

Sekarang nie, bila eyqa tengok budak2 junior yang
baru masuk U nie, kadang2 kelakar jugak.
Semua muka tulus, suci dan naif jew..
Bila bas datang un tak de rebut-rebut.. Dyorang semua
macam pasrah ngan redha jew ditolak oleh senior-senior
yang dah tak kira ape un, janji dapat masuk bas..
Hahahaha~

Bila ade budak junior yang macam nak berebut naik bas
too, senior-senior mulalah buat muka (senior) bagi
budak-budak too takut sikit.. Siap boleh tanye lagi,
semester berapa, kalau sem satu bagi senior masuk dulu..
Hehehe, sabaq jew lah yerk.. Adat lah kan!

Tapi paling tak boleh blah sekali, bila ade junior yang ingat
eyqa nie semester satu gak. Maklumlah muka eyqa yang
awet muda nie, memang ramai orang ingat eyqa umur antara 18
or 19 tahun... Kalau raya memang eyqa dapat duit raya lagi
banyak dari adek eyqa. Hehehehe, berkat muka tak matang..
Tapi takpew lah, Eyqa tak marah un, janji pemikiran kita matang..
Hehehee ~





DAH MAKAN COKLAT, JANGAN LUPA SIMPAN WRAPPER DIA

2 org gigi rongak makan coklat:

msredcheesecake said...

akk dulu walaupun dah senior suka belagak junior...hheee

trah zain said...

kalo kt tmpt ktrg, senior2 la yg xsuka berebut nek bus...haha