Jom Lihat Gaya Tidur Kita! | ! ChocoLate Holic!

Jom Lihat Gaya Tidur Kita!

Assalamualaikum
Hehehehe..

Hari nie tak nak cakap banyak, cuma
biar gambar yang ceritakan segalanya..
Hehehehe..


Rasa-rasa eyqa punya stail 
tidow camner?



DAH MAKAN COKLAT, JANGAN LUPA SIMPAN WRAPPER DIA

10 org gigi rongak makan coklat:

trah zain said...

style yang melekat je tepi dinding tak de ke?hehe

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

semua gaya ada.... hahaha , selalu tukar style mengikut mood nak tdor...

✿A I N A A✿ said...

ena semua sekali ada dalam satu malam.. hahaha itu tandanyaaa, ena ni tidur lasak.. XD

fyzah said...

no 10..hahhaa...br org xnmpak style tido cm ner.hahah

Chic Na said...

no 6 dengan 8. kikiki..

Nurul Aini said...

Hahaha..macam2 ada..kadang2 macam tu, kadang2 macam ni..kelakor tengok gambor tu..heee.

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

nina said...

hee...nina yg mne ye...,tibe2 xtau plak kn..haha

Syara Nur Qistina said...

hebat..,!! yang tutup selimut tu mesti takut haha..:DD

9n0L4 said...

no. 7 kot. hehe.