Tabiat bangun tidur bagi orang normal! | ! ChocoLate Holic!

Tabiat bangun tidur bagi orang normal!

Assalamualaikum...
Hehehe... ^__^....
Huuh!! Mmg eyqa sangat sibuk minggu ni.
Bulan ramadhan dah nak dekat..
Jadi malas la nk uruskan borang2 untuk
masuk U waktoo to..
Jadi minggu nie kene la wat ape yang patot..

Huhh!! Penaaaaat!!

So,eyqa nak share sikit tabiat yg biase orang
buat bile bangun tidur..
Tipulah, saper xbuat bende nie kan..


Haahh!! Korang pena buat kan camnie..
eyqa un biase wat jugak..
tapi kadang2 jadi cam  kat bawah nie..


Hehehehe... Btowl kan...
^_^



DAH MAKAN COKLAT, JANGAN LUPA SIMPAN WRAPPER DIA

24 org gigi rongak makan coklat:

Eka heriyansah said...

heheeee

KorN said...

haha.. bila bace entry ni rase mcm kne batang hidung sendirik.. haha.. walopon bgun pagi, rase macam ade je mase nak tidur lagik walopon 5 minit...

Pecinta pink^^ said...

hehe..selalu bgini..haha

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Eka heriyansah btowl kan.... hehehe

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@KorNhahaha.. eyqa slalu wat gak :)

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Pecinta pink^^ eyqa un same akak..:)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hihi. sama la, kononnya 5 minit tapi 5 jam rasa best je :)

buboo said...

hahaha , sama :) cehh janji 5 minit , tapi 5 jam sebenarnya , teheeheee , lepas tuuu muka blurr ja ,

ros_reeza said...

salam perkenlan :)

hehhee.. sape makn cili, dia yg rasa pedas.. Now, kak Ros rasa sangat pedas... hehehhe.. pernah jugak buat !

putryteya said...

hahhaha. betul100 . mmg teya cam tu pon . ahaks :D

rAIHan said...

haha..bese jd dah..^^

.........cP~ said...

Salam.

Setuju! Sebab tu bila dah bangun tak berani sangat nak tangguh2. lagi2 dah kerja ni.

Mila Ahmad said...

haha, sampai terlajak pastu kelam kabut...

Samprit Ungu said...

Hehehe sama la macam dalam gambar...
sedar-sedar eh tak pegi kuliah hari tu... :)
Tabiat ramai org nih...

Masz Sidek said...

hehehehe... selalu buat...
lepas tu kelam kabut...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Nurul Husna Mohd Hassan hehe, 5 mnit yg lame...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@buboo taw x pew.. muke konon bersalah..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@ros_reeza eyqa terlebih pedas nie kak...

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@putryteya eyqa stuju 200 pratus taw..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@rAIHan samer la kite raihan..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@.........cP~ eyqa masuk u un takut nak bertangguh.. jawabnye x g kelas laa.

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Mila Ahmad taw x pew.. pastu mula la menyesal x suda

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Samprit Ungu hehehe, eyqa taw too..

Nur Atiqah Mohd Zaki said...

@Masz Sidek samer la kite kak.. pastu mula menyesal x sudah